Hari ni tak de cerita fasal bakul rotan ke,produk rotan ke, anyaman rotan ke, tapi fasal "name card" rotan. Ni kad ni memang rekaan aku sendiri pakai gambar batang buluh yang sebelum ni aku "scan." Gambar batang buluh nii dah aku jadikan "trademark" design aku. "Name card" ni sengaja dibuat kira nak diberi kepada kawan-kawan aku, member sekerja dan juga senarai mereka yang berkaitan. Paling tidak, "name card" nii boleh laa jugak dibuat sebagai bahan promosi untuk blog ni, masa sertakan sekali kad rasmi kerja. Tau, tgh-tgh zaman it nii,dgn metacrawler lerr,directories lerr,blog and web page laa tengah panas, "name card" nii penting gak sebab paling tidak..boleh la dibuat hebahan kepada pengusaha-pengusaha rotan di luar sana. Perasan ada beberapa pengusaha yang cuba nak masukkan hasil usaha kraf mereka dalam fotopages dan juga blogspot, tapi lepas tuu berkubur macam itu sahaja. Harap-harap, ada blog sebegini, depa tak la terasa depa keseorangan dalam perjuangan. Chechewah perjuangan..hehehe

[Please share if you like / Sila Kongsi jika sudi : ) ]